Q-Klinika 3000 SQL to oprogramowanie umożliwiające wdrożenie do systemu ogółu zagadnień oferowanych w ramach usług lekarskich konkretnej placówki. Gromadząc niezbędne i najważniejsze dane w systemie, dotyczące zarówno konkretnych wizyt, kart pacjentów, jak i kwestii finansowych, ułatwia zarówno lekarzom, jak i pacjentom korzystanie z dokumentacji elektronicznej oraz wielu usprawnień zawartych w programie.
Jedną z podstawowych funkcji jaką spełnia dedykowany program komputerowy dla przychodni, jest zautomatyzowany proces umawiania terminów konkretnych wizyt, uwzględniający dyspozycyjność zarówno pacjentów, jak i konkretnych lekarzy. Powszechnie programy dla przychodni zajmują się także gromadzeniem kartotek pacjentów, dzięki czemu dokumentacja elektroniczna przychodni jest całkowicie kompletna, a poprawnie skonfigurowany system dla przychodni w znaczący sposób ułatwia do niej dostęp.
Uprzednio spersonalizowany program dla przychodni lekarskiej umożliwia również usprawnienie rozliczenia finansowego z pacjentami oraz instytucjami ubezpieczeniowymi. Niezależnie od profilu działalności, w jakiej funkcjonuje konkretny system - zarówno dla kliniki prywatnej, jak i refundowanej przez NFZ. Dzięki tej funkcji dokumentacja elektroniczna poradni zawiera w sobie zarówno wszystkie rachunki wystawiane przez przychodnię, jak i dowody wpłat pacjentów.
W zależności od konkretnych potrzeb, nasze systemy dla przychodni dostępne są w kilku wersjach.
Wersja Basic przeznaczona jest do niewielkich poradni, przyjmujących w niewielu gabinetach; w tej wersji program dla kliniki nie udostępnia funkcji rozliczenia z instytucjami ubezpieczeniowymi.
Najpopularniejszym rozwiązaniem jest wersja Standard, przeznaczona dla większych przychodni, oferujących szeroki zakres usług medycznych. Ten system dla kliniki posiada wiele dodatkowych modułów, takich jak: opcja tworzenia umów, cenników firm ubezpieczeniowych, raportów analitycznych; dostępna jest również funkcja usprawniająca rozliczenia.
Najbardziej rozbudowaną jest wersja Professional, obejmująca wszystkie funkcje pozostałych wersji i wzbogacona o moduły dodatkowe, również te powstające na indywidualne zamówienie klienta.
Odpowiedni system dla kliniki usprawnia i ułatwia jej funkcjonalnowanie. Decydując się na wykorzystanie profesjonalnego i spersonalizowanego oprogramowania, dostęp do wielu zasobów jest w pełni zautomatyzowany i uproszczony. Dzięki takiemu rozwiązaniu zyskuje zarówno praktyczny aspekt działalności przychodni, jak i wygodna oraz nowoczesna forma obsługi klienta, zapewniająca komfort i wysoką użyteczność.